Nederlands
0 Stuks
€ 0,00
Zoeken
  • Home
  • Bestellen en Bezorgen

Bestellen en bezorgen



WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?
In Nederland kun je je bestelling binnen 2 werkdagen verwachten. Voor leveringen buiten Nederland geldt een levertijd van 2-5 werkdagen. Bij elke verzending ontvang je een track & trace nummer. Met dit nummer kun je de status van je bestelling online “volgen”. Is je bestelling niet binnen de genoemde tijd binnen, neem dan contact met ons op. Dit kan per mail via sales@gooischefrutsels.nl
Tijdens de SALE kan de levering iets langer duren dan je van ons gewend bent, we doen er natuurlijk alles aan jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. 

VERZENDKOSTEN
De bezorgkosten binnen Nederland bedragen 4,95 Euro. Voor bestellingen boven 150,00 Euro neemt GooischeFrutsels de verzendkosten voor haar rekening.

OP WELKE MANIER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
POSTNL                
Zendingen binnen Nederland kunnen bezorgd worden via POSTNL. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je hiervan een bevestiging per email met track & tracenummer. 
DHL 
Zendingen binnen en buiten Nederland worden bezorgd met DHL. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je hiervan een bevestiging per email met track & tracenummer. 

KAN IK MIJN BESTELLING BIJ IEMAND ANDERS LATEN BEZORGEN?
Je kunt je bestelling laten leveren op een ander adres, door een ander afleveradres aan te maken. Hierna kan je bij bevestiging van de order kiezen op welk afleveradres je de order wil ontvangen.

MOET IK BETALEN VOOR EVENTUELE INVOERRECHTEN?
Alle douanerechten of invoerrechten die in het land van levering van toepassing zijn, zijn voor rekening van de ontvanger.

WAT ALS IK EEN ITEM ONTVANG DAT IK NIET HEB BESTELD?
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij betrachten kan het voorkomen dat er een verkeerd artikel
wordt geleverd, wij vragen je contact met ons op te nemen per mail via sales@gooischefrutsels.nl. Wij zullen je helpen en begeleiden bij het retourproces. 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING OF GERETOURNEERDE ITEM VOLGEN?
Na verzending van je bestelling ontvang je een email met een track & trace nummer van je pakket zodat je deze kunt volgen op www.postnl.nl of bij verzending via DHL op www.dhl.com . Eventuele douanerechten of invoerrechten die in het land van bestemming gelden zijn voor rekening van de ontvanger. Wij hebben geen controle over deze kosten en kunnen de hoogte ervan ook niet voorspellen. Wanneer je je artikel retourneert (kosten welke verbonden zijn aan de retournering van je order, zijn voor je eigen rekening) bij het postkantoor, krijg je een track & trace nummer waarmee je het pakket kunt volgen. Zodra de retourzending is ontvangen en verwerkt, ontvang je een automatische email bevestiging. Als je een week na de verzending van je retourpakket nog geen email van ons hebt ontvangen, stuur dan een email naar sales@gooischefrutsels.nl 

MIJN TRACK & TRACE NUMMER WERKT NIET, WAT NU?
Het Track & Trace nummer wordt actief wanneer het bij de vervoerder wordt ingescand. Mocht het nummer na 2 werkdagen niet werken, stuur dan een email naar sales@gooischefrutsels.nl